maandag, maart 14, 2005

Druk weekend in Groningen

En of het een druk weekend was... Daarom begon mijn weekend al op donderdag, anders was het me fataal geworden.
Donderdag bij Michiel zijn verjaardag gevierd. Daar ter plaatse bleek dat deze weblog zowaar gelezen wordt; Joechei! Slechte voortekens voor de naderende bezigheden, want tegen 4 (?) werd ik dusdanig me dat ik een wandeling door het Glimmense bos heb moeten afslaan en het bed verkoos.
Vrijdag goed uitgeslapen en ´s avonds samen met Sietse de schuttersbeker gewonnen! Daarna nog een aantal zware discussies met Gerbrant gehad, waardoor ik later dan gepland (3 uur) ging slapen.
Zaterdag gefolderd met Miriam tussen de buien door. Om half 4 gingen we richting Groningen om daarna een mooie kruisfinale tussen Fortuna en DOS ´46 te zien, die ook nog eens door de meest gewenste ploeg werd gewonnen (DOS ´46), helaas was de andere kruisfinale niet om aan te zien, vooral omdat Michiel Gerritsen het liet afweten en de inbreng van Taco Poelstra niet echt toegevoegde waarde had. Pas in de laatste 5 minuten mochten we wat ge-ouwehoer van Leon Simons zien, die even vanaf eigen helft schoot. Daarna gingen we eten in een gesloten Subway, om daarna naar het niet zo sprankelende feest van het ISKT te gaan.
Zondag dan het ISKT, ik kon mijn geliefde sport, scheidsrechrtje schelden, weer uitoefenen. Al snel bleek dat we niet met minder dan de toernooiwinst genoegen gingen nemen, maar zo ver kwam het niet. In de halve finale verloren we van de latere winnaars, de Hippo´s. We werden derde, maar die wedstrijd werd wel heel erg plichtmatig gespeeld, aan niemand zag je dat die er zin in had om voor de derde plaats te spelen. Na de finale bleek dat wel terrecht, want alleen de Hippo´s waren gelijkwaardig aan ons.