donderdag, februari 10, 2005

Yahoo! Mail

Dhr. Babbe,
goed, dan weet ik dat. Helaas heb ik je weinig te zeggen. Ohja, ga je nog een feest houden in de zomervakantie?
R

    > Gisteren dus naar Michiel geweest dat heb ik geweten
    > ik heb 5 minuten met Jornt in het gras gelegen omdat
    > hij mij er van verdacht zijn vriendinetje(Marjan) af
    > te pakken

    Hebben jullie gevochten?!
    Of gewoon gepraat....wat een onzin zeg van
    Jornt....wat is dat voor onzin?!
    Dan denkt ie weer dat ie iets met Marijke heeft, dan
    denkt ie dat iets met Jessie heeft en dan weer met
    Marjan....wordt jij ook wel eens moe van Jornt?

    >even tussendoor Marjan en Jornt hebben nix
    > maar Jornt voeld dat zo dus ...

    Jornt schijnt wel meer te voelen...

    > Maar ja ik ben er
    > levend vanaf gekomen ;-)

    Arme Foppe, maar jij bent toch veel sterker?!
    Zo zie je er in ieder geval wel uit, dussss.

      Leuk, oude mails...