woensdag, februari 23, 2005

Yahoo! Mail - nogmaals, tijdsbeeld....

"Date: Sat, 21 Aug 1999 11:03:51 -0700 (PDT)
From: "Sabine Borg"
Subject: bullshit..!
To: "Foppe Benedictus"

Hallo Foppe,
Alles een beetje goed daar?
heb je een beetje een leuke vakantie gehad, of zeg je, damn ik heb nog nooooit zoon gigantische klote vakantie gehad.,...
En heb je het gevoel ook dat je nog wel een vakantietje kan gebruiken....nog iets van 8 weekies erbij... Nou ikke wel/...!

Sjaaz, omdat jij me niet terug meelt, en nu moet je je niet gedwongen voelen om mij ook te melen, meel ik ook ff... (Ik zou het wel heel erg leuk vinden om een meeltje van je te ontvangen...) Maar goed, je ken niet alles krijgen wqat je wilt...
Het is zo verschrikkelijk frustrerend dat je zo lang geen meel krijgt, en daarmee bedoelik niet alleen jou mee, maar ook vele anderen, ik snap de reden waarom wel, omdat ze allemaal op vakantie zijn, of geen internet thuis hebben ofcoz, maar toch sucked het to tha max....snap je..

Maar goed , je hoeft je helemaal niet aangesproken te voelen enzo, je mag best wel gelijk de computer uit zetten en keihard lachen omdat je net iemand niet hebt gemeeld, terwijl ze er om smeekte dat je haar wel zou melen, gewoon omdat ze dolgraag even wil typen, en even wil weten hoe het met Foppe is...

Oke genoeg gezeurd...
Groeten"

De tijd gaat snel, vroeger hadden er mensen nog geen internet.....