donderdag, augustus 03, 2006

Ubuntu geinstalleerd!

Het is me gelukt, ik heb Ubuntu geinstalleerd op mijn computer in Enschede. Het probleem wat ik voorzag; een niet werkende internetverbinding dreigde heel even de kop op te steken toen ik mijn computernaam niet bij de hand had en weer even terug moest naar het nog draaiende XP. Een probleem wat ik wel had kunnen voorzien, maar niet voorzag is het feit dat mijn laserprinter, net voorzien van een nieuwe toner, niet ondersteund wordt. Dat zal nog wel enig sleutelwerk vergen denk ik, sterker ik ben bang dat het via een heel omslachtige manier zal moeten. Morgen (na de nacht) eens kijken of ik de USB printer en het in de vorige post genoemde USB-kabeltje aan de praat krijg, ik benieuwd. De printer zal niet zo'n probleem zijn, het kabeltje daarentegen...

Labels: