maandag, mei 01, 2006

Spam spam spam koninginnedag and spam

Even een weekend je e-mail niet bijwerken levert in Thunderbird 99 SPAM berichten op en Gmail haalde er zelf nog eens 27 berichten tussenuit. Van de overige adressen kan en wil ik niet nachecken wat de ingebakken filters er tussen uit halen. Maar de boodschap lijkt me duidelijk, aangezien ik geen enkel bericht tussen de leesbaar geachte e-mails vond; Stop nou eens met die onzin, want het helpt je toch niet...
Zaterdag was koninginnedag, ofwel in mijn geval kruisfinale- en koningennedag. 2 heerlijke kruisfinales gezien, waarbij slechts 1 helft van DOS'46 - Fortuna ook werkelijk spectaculair was, met veel spanning en sensatie doordat Dalto voor de derde keer PKC versloeg. Leon Simons werd slim uitgeschakeld door hem te laten twijfelen bij zijn schot. Daarna nog even Groningen in geweest en nog een heel gesprek gehad met Wouter Bas, die blij was dat hij bier van mij kreeg.
Vandaag dag van de arbeid, ofwel ik ga eindelijk al mijn e-mail die de laatste weken is blijven staan verwerken.