donderdag, augustus 09, 2007

Einde thuisvouwen

Vandaag ben ik opgehouden met vouwen. Niet dat het ergens vervelend deed, absoluut niet, gewoon omdat de lol eraf was en omdat ik denk dat mijn computer misschien beter kaarten kan gaan tekenen in de loze tijd.

2 Commentaar:

Anonymous Anoniem zei...

Op die site van OpenStreetMap (dat was het toch?) staat dat er op het moment geen clients meer nodig zijn omdat die dan toch meestal zitten te wachten totdat de server ze werk geeft (en als die dat doet, heeft een andere client weer niets te doen). Persoonlijk vind ik World Community Grid erg prettig.

5:28 p.m.  
Blogger Jaffer zei...

Klopt, ik draai het tiles@home ook bijna niet meer, omdat het toch meer dan de helft van de tijd niets staat te doen. Alleen is het ook mogelijk om zelf te kiezen wat gegenereerd wordt en zo dus een stuk bij mij in de buurt eerder te genereren dan via de que gebeurt zou zijn..

9:09 a.m.  

Een reactie posten

<< Terug