donderdag, december 22, 2005

Mariah (om in de kerststemming te komen)

Zojuist kwam ik op een zolderkamertje van ene Mr Numan een leuk plaatje tegen: Mariah Carey - All I Want for Christmas Is You. Tja deze Mr Numan heeft een sterk gevoel voor kerstsentiment, want dit nummer is kerst! De eerste kerst zonder minimaal 1 keer dit nummer gehoord te hebben is geen kerst. Het zou het failliet van Skyradio zijn, die de licenties voor dit nummer per 1000 afneemt, als dit nummer niet meer op de radio ten gehore gebracht mag worden. Nooit meer de enthausiate huppels op de beginpingels van dit vrolijke nummer, maar ook nooit meer de uitermate gekwelde klanken van de andere helft van het luisterd publiek. Ook ik heb mij jaren aan dit nummer geƫrgerd, nu niet meer, gedogen is de enige manier om heelhuids uit de kerstperiode te komen. Zojuist heb ik, nadat ik op vrijwillige basis dit nummer had gedownload, dit nummer, voor zover ik kan nagaan, geheel vrijwillig, in mijn eentje, dus duidelijk vrijwillig, afgespeeld. Mijn kerst kan al niet meer kapot, want alles wat ik wilde voor kerst heb ik nu gehad. Mariah ik wil ook alleen you voor kerst!
Dames en heren webloglezers, hierbij een prettige kerst toegewenst!