woensdag, november 30, 2005

1 jaar Blogger

Vandaag is het een jaar geleden dat ik deze weblog bijhoud. De begin maanden waren nog behoorlijk productief, maar de kentering kwam al snel... Op het jaarfeestje beloof ik me dat ik weer regelmatiger deze log zal bijhouden, want het ongeluk van Miriam staat er niet eens op (toch niet een te verwaarlozen gebeurtenis). Overigens gisteren weer een beerenburgavond gehad, het was weer ontzettend gezellig, maar hoe verwonderlijk ik voel me vandaag ontzettend goed! Dat was zondag wel anders, want ondanks dat het zaterdag heel gezellig was in de Puddingfabriek was ik de hele zondag zo brak als, ja als wat eigenlijk?

Advertentie
Download Firefox 1.5 Echt een stuk beter dan Firefox 1.0, nog steeds Internet Explorer gebruiker ? Tja dan scheelt het meer dan 2 niveau's...