maandag, augustus 29, 2005

Zwaar weekend

Zo het korfbalseizoen is weer begonnen... dat was dit weekend wel duidelijk te merken. Vrijdag een zware conditietraining, met veel kort werk. Zaterdag twee bijna volledige wedstrijden, al speelde ik lang niet alles, omdat ik op een voet landde en er vroegtijdig mee op hield. Zondag leek weer een loodzware dag te worden, want om 9 uur moesten we al bij de kantine zijn om vanuit daar een bosloop te doen, uiteindelijk viel de intensiteit heel erg mee. Wel zat de gevreesde slootloop erin. Voor de rest teambuilding dingetjes, heel belangrijk, want er was daarvoor bekend gemaakt wie in welk team zit. Ik in Rigtersbleek 2, ik had niet anders verwacht, al moest ik wel uit de contekst opmaken dat ik niet zo dicht tegen 1 aan zit als dat ik zou willen. Vandaag weer eens naar een Vakgericht iets toe, Maarten studeert af!
PS: Mijn WIP is nogsteeds WIP, dus dat komt nog wel...